باران شمال – معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در جلسه کارگروه مدیران و روسای آموزش و پرورش محور ۲ گفت: در ارزشیابی نوبت اول با توجه به توصیفی بودن دورهی ابتدایی آزمونها حذف شده و ملاک ارزشیابی عملکرد دانشآموزان در طول جریان آموزش خواهد بود. به گزارش باران شمال به قلم فرشته عالی […]
باران شمال – معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در جلسه کارگروه مدیران و روسای آموزش و پرورش محور ۲ گفت: در ارزشیابی نوبت اول با توجه به توصیفی بودن دورهی ابتدایی آزمونها حذف شده و ملاک ارزشیابی عملکرد دانشآموزان در طول جریان آموزش خواهد بود.
به گزارش باران شمال به قلم فرشته عالی – «بهروز منصور کیایی» در جلسه کارگروه مدیران و روسای محور ۲که به میزبانی محمود آباد برگزار شد با تقدیر از عملکرد معاونین سابق اداره کل آقایان میرشفیعی و نظری تاکید کرد: آموزش یک فرایند بهم پیوسته بوده و ارتباط تنگاتنگی با دیگر مولفههای نظام تعلیم و تربیت دارد لذا جریان آموزش هرگز نباید قطع گردد و ما هم ادامه دهنده راههای خوب همکاران و از سویی به دنبال طراحی و تدوین برنامههایی نو و خلاقانه در راستای ارتقای تعلیم و تربیت هستیم.
وی با بیان اینکه باید قدردان زحمات معلمان باشیم تاکید کرد: امروز معلمان ما واژه ایثار را به معنای واقعی صرف کردند و از خود یادگاری ماندگار به جا گذاشتند؛ در واقع ذات معلمی ایثارگری است و لازم است از زحماتشان به نحو شایسته تقدیر شود. منصور کیایی در خصوص توانمند سازی مربیان پیش دبستانی گفت: ادارات شهرستانها و مناطق باید به هر نحو در ارتقای کیفیت آموزش برای مربیان دوره پیش دبستانی کوشا باشند، تا خانواده و نوآموزان آموزش با کیفیت را از مربی در شرایط خاص کنونی دریافت نمایند.
وی با بیان نگرانی در مورد کیفیت حضور دانشآموزان در شبکه شاد گفت: کار گروهی ویژه برای احصای کیفیت حضور و آموزش دانشآموزان در شبکه آموزش دانش آموز (شاد) با حضور همه معاونین مدیرکل و به محوریت حوزه آموزش در اداره کل آموزش و پرورش مازندران ایجاد شده است؛ بنابر این ما از شهرستان ها نیز همین انتظار را داریم که در اسرع وقت این کارگروه را تشکیل داده و به احصای دقیق اطلاعات در خصوص عملکرد همکاران، دانش آموزان و مدیران مدارس بپردازند.
معاون آموزش ابتدایی ادارهکل آموزش و پرورش مازندران در پایان با بیان اینکه ما در نیم سال اول سال تحصیلی ارزشیابی تراکمی در دورهی ابتدایی نخواهیم داشت تاکید کرد: چون ارزشیابی در دوره ابتدایی به صورت توصیفی می باشد و ملاک و معیار برای ارزیابی از عملکرد دانش آموزان همان ارزش یابی های مستمر خواهد بود و گرفتن آزمون و دادن برنامه امتحانی در این دوره جایگاه ندارد که این موضوع طی بخشنامه ای به تمامی مناطق ابلاغ گردید.