استاندار مازندران، میز خدمت را ارائه خدمات کارآمد به مردم در هر زمان و مکان دانست و گفت: یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین برگزاری میز خدمت است.
اختصاصی / باران شمال : یوسف نوری، استاندار مازندران در حاشیه میز خدمت مدیران دستگاه های اجرایی استان با مردم که در مصلی امام خمینی ساری برگزار شد ، خاطرنشان کرد :
میزخدمت محور تعامل و گفتگو با مردم و مسئولان است و فرصتی است بیواسطه تا در جریان دغدغهها، نیازها و نارساییها قرار بگیریم.
مقام عالی دولت در استان گفت: میز خدمت با کاهش فاصلهها بین مردم و مسئولان، اعتماد مردم را نسبت به نظام و مسئولان بیشتر میکند.
وی در خصوص انتخاب مصلی به عنوان بررسی مشکلات مردم چنین تصریح کرد؛ از ظرفیت میعادگاه عبادی سیاسی مصلی و مساجد که نقش محوری دارند و بزرگترین میعادگاه رسیدگی و حل مسائل شهروندان میباشند، بهره گیری مس شود.
نوری گفت: در این دیدار چهره به چهره با مشکلات و نیازها به گلوگاههای مشکلات پی میبریم و مشکلات شناسایی، اولویتبندی در رفع مشکل و چارهاندیشی میشود.
استاندار ر رابطه با اینکه آیا همه مشکلات مردم حل میگردد؟ گفت: همین که مسئولان گوش به حرف مردم میدهند تسکین و آلام است، همه مشکلات حل نمیشود، بعضیا گیر قانونی دارند یا نظام اداری و مسبر رفع مشکل، طولانی است.
استاندار مازندران در پایان متذکر شد: مردم عزیزند و باید همه امور برای مردم باشد، میز خدمت هم فرایندی برای شناسایی مشکلات و نیازها توسط مسولان میباشد.
همزمان با آخرین روز از هفته دولت؛ میز خدمت با حضور یوسف نوری، مقام عالی دولت در استان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در مصلای نماز جمعه ساری با هدف دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین و طرح و رفع مسائل و مشکلات آنان برگزار شد